Kogo zatrudniamy?
Zatrudniamy specjalistów posiadających wykształcenie lub specjalizację w dziedzinie medycyny lub ochrony zdrowia mających zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Dlaczego warto z nami pracować?
Oferujemy, stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 30% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, możliwość doskonalenia zawodowego poprzez udział w szkoleniach oraz kursach.
O nas
Państwowa Inspekcja Sanitarna jest powołana do realizacji zadań z zakresu zdrowia publicznego, w szczególności poprzez sprawowanie nadzoru nad warunkami:
1) higieny środowiska,
2) higieny pracy w zakładach pracy,
3) higieny radiacyjnej,
4) higieny procesów nauczania i wychowania,
5) higieny wypoczynku i rekreacji,
6) zdrowotnymi żywności, żywienia i produktów kosmetycznych,
7) higieniczno-sanitarnymi, jakie powinien spełniać personel medyczny, sprzęt oraz pomieszczenia, w których są udzielane świadczenia zdrowotne
– w celu ochrony zdrowia ludzkiego przed niekorzystnym wpływem szkodliwości i uciążliwości środowiskowych, zapobiegania powstawaniu chorób, w tym chorób zakaźnych i zawodowych.
Biuro Rekrutacji i Badania Losów Absolwentów Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu